De kracht van print

Print

Kranten en tijdschriften zijn er allang niet meer alleen in een gedrukte versie. Websites, apps, events; printmerken zijn altijd en overal beschikbaar. Via welke mix van printkanalen kun jij je primaire focusdoelgroep het beste bereiken? En wanneer kies je voor kranten en wanneer voor tijdschriften?

 

Wij helpen je met de beste print strategie en kijken naast gedrukte uitgaven ook naar digitale platformen. Dit doen we op basis van data, wetenschap en inzicht in de beschikbare performance van iedere optie. Voor elk budget zijn er passende mogelijkheden.

Ingrediƫnten voor een succesvolle Print campagne

Kosten

Performance

Impact

Print

Print Kranten

63% van Nederland maakt weleens gebruik van een papieren krant maar veel Nederlanders bezoeken ook de digitale platformen van de verschillende nieuwsmerken. Je kunt met verschillende formaten op meerdere platformen bij een nieuwsmerk adverteren. Lezers besteden gemiddeld meer tijd aan een gedrukte versie maar ook het lezen van nieuws via websites en apps is populair.

Print

Print Magazines

71% van Nederland maakt weleens gebruik van een papieren magazine, maar veel Nederlanders bezoeken ook de digitale platformen van de verschillende merken. Je kunt met verschillende formaten op meerdere platformen bij een magazine adverteren. Lezers besteden gemiddeld meer tijd aan een gedrukte versie maar ook het lezen van digitale edities op een tablet is populair.

Print

Print Branded Content

Branded Content biedt een zeer breed scala aan mogelijkheden. Van een advertorial in de Linda tot een workshop op de Libelle Zomerweek tot een samenwerking met een influencer. Voor iedere doelstelling en budget is er een oplossing waarbij de fit en de creatie bepalend zijn voor succes. Toepasbaar op alle platformen.

Print

Print Sampling

Laat lezers van een magazine kennis maken met je nieuwste product, van shampoo tot parfum. Positieve ervaringen met je product via een sample werken zeer positief voor je sales. Plak ze bij je advertentie of op de cover, stuur ze alleen mee voor abonnees of ook in de losse verkoop of deel ze uit op events. Alles is mogelijk.

Events

Print Events

Het LINDA.festival, de Libelle Zomerweek, de Margriet Winter Fair of je eigen evenement; de keuze is divers. Laat lezers van een magazine kennis maken met je product, vergroot je bereik door ook de digitale platformen van een magazine in te zetten en zet je owned media in om de campagne te versterken. Van groot tot klein, na COVID-19 is alles weer mogelijk.

Onze aanpak

De mogelijkheden binnen Print worden steeds diverser. Wij maken voor iedere adverteerder een eigen datagedreven strategie gebaseerd op wetenschap en performance. Een strategie die continu geoptimaliseerd wordt op basis van het consumentengedrag en het effect op groei voor jouw merk. One size does not fit all, daarom krijg je bij ons een op maat gemaakt advies die we tot in detail voor je uitwerken. Altijd onafhankelijk, flexibel en transparant. Dat is Featly.

Neem contact op

Advies voor jouw print strategie? Bij Featly helpen we je graag. Plan vrijblijvend een adviesgesprek met ons.