Above the line Media

ATL media

Bij Featly richten wij ons op ATL media. ATL is de afkorting van ‘above the line’, kortweg massa media dus. Dit is uiteraard een breed begrip daarom hieronder een overzicht van mediumtypen die onder ATL vallen:

 

We geven ook Trainingen die altijd specifiek afgestemd worden op jouw behoefte.

De voordelen van ATL media

Massa bereik

Performance

Impact

De mediumtypen

TV:

TV staat allang niet meer uitsluitend voor televisie. Tegenwoordig spreken we over Total Video. Consumenten hebben tenslotte overal en altijd toegang tot video. Of het nu thuis is voor het televisiescherm of onderweg via de tablet of smartphone. Waar kun je je doelgroep het beste bereiken? Hoe verhouden de kosten en de impact zich tot elkaar? En hoe val je op als er veel concurrentie is? Door de verandering in consumptiegedrag is het noodzakelijk om een op maat gemaakt advies te leveren. Dat is wat je van Featly kunt verwachten.

 

Radio:

Radio is misschien niet de enige speler in het audio landschap, maar nog wel veruit de grootste. Binnen het audio landschap heeft radio een aandeel van 72% procent. Andere domeinen zijn bijvoorbeeld; digitale radio, streaming (o.a. Spotify en YouTube) en het steeds groter wordende domein podcasts. Wij weten goed op welke zenders, tijdvakken en weekdagen we jouw doelgroep het beste kunnen bereiken. Dit geldt voor alle vormen van audio.

 

Print:

Print heeft lang geleden zijn weg naar het digitale landschap gevonden. Zo hebben kranten en tijdschriften naast een gedrukte versie eigen websites en apps. In sommige gevallen organiseren ze ook verschillende events. Denk hierbij aan de Libelle Zomerweek, het LINDA.festival of de Margriet Winter Fair. De mogelijkheden binnen print worden steeds diverser. Bij Featly helpen we je graag aan de beste print strategie waarbij we natuurlijk ook rekening houden met de verschillende digitale platformen.

 

(Digital) Out Of Home:

(Digital) Out Of Home is echt overal buitenshuis, waar je ook om je heen kijkt. Als je bijvoorbeeld op de snelweg rijdt of met het OV reist, als je in een winkelcentrum bent, op drukke pleinen, overal op straat kun je met Out Of Home passanten bereiken. Dit kan met een gedrukte print advertentie of steeds vaker met een digitale advertentie en/of video. Op basis van data, wetenschap en inzichten weten wij de beste (D)OOH strategie voor jouw merk uit te werken. Dit altijd op basis van een op maat gemaakt advies.

 

Bioscoop:

Van alle schermen heeft het bioscoopscherm de grootste impact. Naast het reguliere bioscoopscherm is er ook de mogelijkheid om een film te kijken in IMAX, Dolby Cinema, 4DX en/of ScreenX. Het grote scherm in de bioscoop zorgt voor maximale attentiewaarde. Het bioscoop bezoek is de afgelopen jaren ook sterk toegenomen, met uitzondering van 2020 vanwege Covid-19 maatregelen. Wij optimaliseren onze strategieën altijd op basis van het consumentengedrag en effect op groei voor jouw merk. Uiteraard ook voor de inzet in bioscoop.

 

Ook weten welke mogelijkheden er binnen ATL Media zijn en welke voordelen dit voor jouw merk kan opleveren? Een uitgebreide toelichting van alle mogelijkheden en voordelen kun je vinden via het ATL Media menu.

Neem contact op

Advies over ATL media? Bij Featly helpen we je graag. Plan vrijblijvend een adviesgesprek met ons.